Whilton 4 månader <3

Idag blir världens finaste prins 4 månader. Vart har dessa månader tagit vägen?? Min lilla älskling, så glad och nöjd med livet bara man får lite uppmärksamhet och leksaker.Älskar och tugga på allt och alla och skrattar gärna hela tiden. Det är verkligen så häftigt och följa din utveckling här i livet. Vi har små testat lite mat och gröt som verkligen får alla tummar upp då herren här hemma blir arg om de går för slött med skeden.. Så kommer nog bli en glupsk kille, som sin mor ;) Kan fortfarande inte fatta hur häftigt det är att du är här älskling, hälften mig och hälften din pappa. Även om du får oss att vilja gå i taket ibland på nätterna så älskar jag att spendera varenda timme och dag med dig. Min fina. Hur kan man älska någon sååå mycket?? I söndags döptes även min fina, men det får komma i ett eget inlägg! Herregud vad min lilla prins växer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0