Första Morsdag

Idag är det första morsdag som jag får fira som en riktig MAMMA! Hur häftigt är inte det ? Resten av mitt liv ska jag få fira denna dag på riktigt! Ibland slår det mig att Whilton faktiskt är våran, här för att stanna och att jag ska uppfostra han och leva med han för resten av mitt liv. Känns liksom oftast som han bara är till låns, man ska njuta av varje ögonblick för snart är han inte längre kvar, min blir liksom rädd för att knyta sig an till något ifall det snabbt tas ifrån en. Men det är fortfarande svårt och fatta att han faktiskt är våran!! Whilton bjöd på en riktigt tråknatt med mat och pratpaus vid 1.30 och vid 5.30 och vid 6 skickade jag upp Henrik. Antar att han mest var mammasugen så kanske därför han vaknade så pass mycket ;) Annars brukar han sova riktigt bra nu för tiden. Vid 9 som jag faktiskt fick sovmorgon till så stod frukosten serverade med plättar och annat gott ! Vad han kan min son ,haha,( Henrik är ju en klippa!!!) Sen fick jag blommor och ett gäng kexchoklad (haha, finns de något godare? Stora förpackningar med så antar att det fanns en baktanke om att jag skulle dela dom med pappsen Wille? ;) Sen så skulle jag få en försenad present som låg på beställning! Spännande! Vad han kan min son, och vad han har sparat för och köpa allt de där! Gulle! Till en annan rolig sak så är det 1 helt år sen idag vi delade med oss att vi 2 skulle bli 3 ! Mamma fick en kort på morsdag förra året att en liten skruttunge var påväg att komma! Och imorgon blir den lilla skrutten 5 månader! Tiden bara springer iväg! Kommer ihåg hur hon grät Mamma ! Haha. Och idag fick hon fira morsdag som mormor <3 Häftigt det där med vad som bara händer under ett helt år! Är så tacksam att du finns lilla älsklingsgull! Nästa år väntar jag med spänning på alla fina teckningar du ritat och att du hjälper pappa med frukosten! ;)<3
Tänk att jag är din Mamma.. Helt galet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0