Underbara vårväder!

idag njuter vi lika mycket som vi gjorde igår av det här fina vädret! Började dagen tidigt med frukost för att ge oss ut på promenad redan vid halv 10.. Vilket underbart väder! Efter promenaden tog vi oss lite lunch i solen medans lillen fortsatte att sova i sin vagn. Man får sådan energi! Och tv:n tittar vi knappt på nu när vi bara är ute och styr.. Igår dammade jag av pärlan och startade upp så nu äntligen kan jag åka cab! Får ju dock bli alla ensam resor eftersom junior inte kan åka med än.. Men så jag längtar och kunna dra ner taket och njuta av vädret och dunka hög musik! Sommarkänslor delux! Igår tog vi verkligen oss i kragen av all energi så nu ska vi snart fixa altanen så vi kan städa av och börja vara där! Ska byggas soffa och fixas iordning.. Åh längtar efter alla frukostar vi kommer äta där hela sommaren.. Underbara vår! Hoppas du är här för att stanna! För ack vad vi har längtat efter dig! Nu hoppas jag bara du gör så mitt gräs sätter fart och växa så min trädgård kan börja se normal ut! Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0