Stora killen

I fredags växte min lilla kille big times! Stack ut en snabbis i köket för att hämta frukost och lämnade lilla W på golvet i babygymet på mage, kommer tillbaka och den lilla rackarn låg på rygg !! Sen vände han sig hela tiden när jag la honom på mage, lilla killen! Vi ska inte längre ligga heller utan bara sitta och stå och sitter redan stadigt i matstolen dom få stunder han suttit, och den uppskattas! Så kul och äntligen vara i höjd med alla andra och inte ligga på golvet .. Och inte ens 3 månader än.. 1 April alltså på onsdag blir världens finaste 3 månader och sprutan ska tas , uppskattar mammsen inte med hoppas de går bra. Tänk vad 3 månader gått fort, det har varit dom bästa mest händelserikaste och tuffaste 3 månaderna i mitt liv, men jag älskart! Vi pratar, skrattar och myser dag in och dag ut. Lilla älskade pojke. Tänk att du är min son, som lever under mina vingar och som jag ska fostra till en man . Tiden går alldeles för fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0