Lilla Baby W 2 månader

Igår blev min lilla pojke 2 hela månader. Vem kan förstå att jag för två månader sen klämde ut en liten bebispojke och hela mitt liv förändrades. 6 dagar för tidigt vilket jag inte riktigt var beredd på.. Man vill ju liksom aldrig gå över men trodde inte heller han skulle komma så tidigt. Tiden går så himla fort här hemma och jag njuter varje dag samtidigt som det känns som jag inte hinner med mer än att gå upp och gå och lägga mig för kvällen igen.. Förra veckan var verkligen en stor vecka för lilla baby W. Det hände verkligen såå mycket här hemma som att han började le, skratta och prata!:) Nu när vi busar till det här hemma skrattar han verkligen och tycker mamma är såå rolig ;) Förstår inte vart min lilla bebis försvann.. Nästa vecka ska han tillomed börja på babysim och sen efter det är vi inne i "aktivitet" spåret haha.. Nu längtar vi till våren och solen ska titta fram. Så vi får gå på långpromenader i vårkläder och få energi av solens strålar.. Börja pyssla med vår trädgård och allt där till så vi hinner få iordning det lite till sommaren. Och att vi kan busa med snutte och mysa i gräset jag och skrutten. Och alla klämdagar, det kommer bli underbart att få njuta tillsammans med pappa Henrik här hemma.. Men innan det väntas det dop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0