Välkommen till världen..

Här ekar de tomt med all rätt, har ju en ny liten familemedlem att lägga all min fokus på då hamnar allt annat verkligen åt sidan. Vi välkomnade ju våran son med stora öppna armar den 1e Januari! 6 dagar för tidigt och bråttom ut i världen hade han men sååå välkommen var han och det var skönt att slippa vänta längre! Han blev trots allt ett litet 2015 barn . Och just nu njuter vi bara av varandra. Tänk att han redan är 11 dagar gammal och han förändras så mycket hela tiden och börjar bli mer vaken och nyfiken på livet. Så mycket kärlek i sådan liten människa, kan inte titta mig mätt på honom. Vill knappt dela med mig av honom till någon annan då jag vill njuta av all hans vakna tid själv, men tyvärr är det ju fler än bara jag som vill snusa honom i nacken och mysa med hans små små händer och fötter. Nyårsaftonen 2014 kommer verkligen bli något man sent kommer glömma.. Drog verkligen in i det sista med värkar här hemma och njöt av goda maten (så mycket som man kan när det kommer värkar.. haha) och kollade på fyrverkerier sen skickade vi hem gästerna gick och la oss 10 minuter, och sen åkte vi till BB.. haha. Lilla killen tyckte väl han bakats klart där inne då. Mer kommer när tiden räcker till! Men ut kom en perfekt skapad son och han är allt vi önskat och lite till. Världens snällaste och det är jag såå tacksam för! Han är den finaste killen jag lagt mina ögon på. Mammas älskling! Lilla Whilton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0