Stressar runt

Tanken som slår oss när man inser att vi nästa fredag kommer ligga på playan i Grekland .. Känns så jäkla gött även om de känns lite stressigt.. Vi har så mycket att göra med huset och allt att en paus kommer bli så skönt, bara vara vi och umgås vi två. Men det känns liksom inte lika roligt när man inser att jag inte har en enda bikini att ha på mig.. Tyvärr är varenda en för liten och allt på kroppen har ju växt.. Kommer känna mig sådär as smal och snygg på beachen iår. eller inte. Så nu måste jag hinna klämma in lite shopping för att slippa bada naken i grekland. När man nu ska ha tid med det, har ju knappt tid att ta mig till affären och handla mat längre..
 
På hus fronten kom vi äntligen till skott igår med att beställa de flesta tapeter till övervåningen. Bara lillens rum kvar som ska tapetseras så fort vi vet om de blivit en kille eller tösabit. Måste knäppa några bilder och fresta med men inte kommit riktgit till skott. Börjar se ut som ett helt annat hus, tyvärr så har vi ju endast hunnit med målning och tråk tills nu.. Men så fort tapeterna kommit upp kommer de kännas som ett hus man verkligen kan bo i. Och köket! Åh vad jag längtar ! Älskar mitt nya kök!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0