resångest

Den här ångesten som kryper på innan resa is killing me..... Älskar att resa men att lämna min snutt gör så jäkla ont i hjärtat! Bara en enda natt kvar med henne sen ska jag inte få gosa, pussa eller busa med henne på en hel vecka. Vet att hon trivs som fisken i vattnet hos mina päron, hon blir välomhändetagen och bortskämd med allt möjligt. Vet att jag bara längtade hem från usa efter thildy. Men när vi väl kom hem och man inser att hon haft de så bra, ångrade jag att jag la så mycket energi på att längta hem och hade nog kunnat stanna några veckor till.. Tänk att jag lämnade henne 3 veckor då. Nu är det en fjuttig snabb.. Men ändå. Vill knappt börja packa för jag vet att hon vet vad resväskan innebär.. Jäkla skit ångest!
 
2 år sen .. Kommer inte se lika smal ut iår! haha. Men åh vad jag längtar till värmen nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0