Checkar listan

Dom här glory daysen i soffan är så gott som över känns det som... Idag började vi dagen med att åka och rösta, sen har jag storstädat hela lägenheten, betalat räkningar och så skulle jag behöva packa inför grekland som ligger runt hörnet nu bara.. På fredag smäller det och då ska jag ligga och visa mitt fläskiga jag nästan näck i hela en veckas tid. Känns stabilt.. Igår var det äntligen lördag den 13:e... Som varit uppbokad sedan läänge i almenackan , det vankades nämligen en överrasknings Babyshower för våran gamla barndomsvän Matilda. Julia och jag har styrt och härjt som galningar och det blev såå lyckat! T.o.m så det förtjänar ett eget inlägg, som kommer lite senare. Haha hade nästan bara längtat tills dagen ska komma och överraskningen var över, blir så satans nervös och spänd och stressad. Men de var så kul och mysigt! 
 
I renoverningsfasen så har vi fått upp massa med tapeter i huset! Så kul! Längtar tills man kan dra bort pappen som täcker golvet, vilken skillnad de kommer bli! Och få dit möbler, vill bara åka till Ikea och shoppa loss.. Så mycket roligt att se fram emot den här tiden, Grekland, Ullared, Ikea, Huset, Julafton och bäsen! Tiden kommer springa förbi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0