Att köpa hus att renovera..

De här med att köpa ett hus alltså.. drives me crazy. Satan i gatan så mycket det är som ska fixas och ordnas och beställas och hämtas och bestämma och planera och bygga och slå igen. Tacksam att vi köpte huset innan bebisen kommer och att vi kommer bo där när bebben är här. Tacksam att jag bara jobbar 4 timmar just nu, hade grävt min egen grav om jag jobbat 8. Min kropp pallas liksom inte med så mycket mer snart.. Men om ett par veckor är allt över, får försöka hålla huvudet högt och kippa efter all luft jag kan få. Så satans mycket man ska bestämma sig.. Tapeter , färger, dörrar, kök.... Köök, helsicke.. Sutte hela eftermiddagen och är långt ifrån klara. Har endast skrivit ner allt som förmodligen ska vara där.. plus att vi säkert missat hälften. Är ju inte bara luckor och bänkskiva. De ska vara knoppar, kåpor, lådor, hällar, ugnar och lite till.. 
 
Nu ska jag ta kväller. Ger upp de där med hus. Är ju inte bara det som surrar tyvärr, har väl absolut ingenting klart till bebisen. Vad ska man ha för vagn? Färg? Säng? Skötbord? Kläder? Och allt annat skräp.
 
Nähä, nu tjatar Henrik. Är ju en dag imorgon också. Vi fortsätter väl hus och bebisen diskussionen i sängen.. 
 
Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Soffy

SÅÅÅÅÅÅ KUL MED HUS!!!!!! Woho :D

2014-09-02 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0