v.28..

.. och jag känner mig ärligt talat bättre än vad jag någonsin gjort under graviditeten. Vet inte varför men det är väl för att jag inte har dom smärtorna jag hade innan och att jag börjat röra på mig betydligt mer nu när de känns lite lättare. 
Var ju och tog sockerbelastnings prov i veckan och de såg fin fint ut tyckte dom. Så ingen jävla diabetes här inte! Och så hade jag gått ner lite i vikt( inga större siffror men allt ä välkommet) så lite disciplin och mer motion gjorde sitt. Nu känns de dock som man går upp igen.. Har ju inte kännt mig överdrivet stor egentligen förens kanske idag. HAHA. Julia var snäll och kom och knäppte några bilder. Då ser man verkligen på svart och vitt.. Stackars Henrik som måste krypa ner bredvid den här flodhästen varje kväll. Längtar SÅ tills jag får hoppa i gymkläder och köra stenhårt på gymmet. dream on..Ska väl försöka vara duktig och börja knäppa lite bilder varje vecka nu när de sätter fart i magen.
Alla kilon är dock värt alla känslor man har i magen. Det är äntligen en livlig kabrat där inne. Och idag fick Mormor känna de första sparkarna äntligen. Den glädjen. Då blir man lycklig !
 
V.28 (27+0)  Ja vi växer. Lite överallt. Precis som de ska vara ! 12 veckor kvar..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0