v 27 och fet

Idag går vi in i vecka 27 med bäbis (26+0)..Vet inte vart tiden tar vägen men snabbt går den iallafall. Börjar verkligen bli dags för vagnshopping och säng mm. Har väl egentligen ingenting just nu. Haha. Fick alltid klagomål för att jag tittade för tidigt och nu har tiden sprungit iväg och nu känner jag mig stressad för att jag inte köpt en pryl.
 
Känner mig absolut inte fint gravid längre. Mest fet.. Och kilona tickar uppåt. Kommer få köra stenhårt efter bäbis har ploppat ut med träning igen. Fick tyvärr klagomål från min Bm om mina kilon så den här veckan har varit sockerfri och nyttig. Har kommit igång med simning vilket är det enda nästan min kropp klarar av nu, och lite kortare promenader. Så får vi se om nästa veckas vägning blir bättre.. Tycker det är tråkigt att man ska behöva "banta" som gravid. Vill njuta av tiden men nu när dom gnäller så pass är det inte alls roligt längre. Saknar gymmet med! Åh vad de skulle vara gött och köra ett hårt pass på löpbandet med svetten som rinner och lyfta tunga vikter och känna hur musklerna pumpas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0