Smärtor

Bryter ihop lite lätt här hemma. Har verkligen haft dom 2 sämsta dagarna någonsin nu. Antingen har jag åkt på sån jävla foglossning eller  så sitter min ichiasnerv i kläm. Ont som fan gör det iaf! Sover knappt om nätterna och kan knappt röra på mig här hemma. Fick stanna hemma från jobbet idag då det var morgonpass men imorgon hoppas jag kunna gå dit igen. Orkar inte riktigt sitta hemma längre. Man känner sig så handikappad på något sätt. Inte sjuk men ändå kan jag inte röra på mig. Skulle så gärna vilja få lite gjort här hemma, skulle behöva städa, packa, baka skulle vara trevligt meeeen. Inte då.  Nu skulle jag så gärna vilja ha bäse här bara, inte i min mage. Bara kunna röra på mig, kunna använda vanliga kläder igen och att ha någon att snuffa och vara med hela dagarna förutom snutte kommer inte göra något. Åh vad jag längtar! Januari känns så fruktansvärt långt borta men ändå så nära. Några veckor till på jobbet sen är det dags att gå hem. Snart kommer jag säkert ha en gående bebis här hemma, så fort springer tiden iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0