Matriell kärlek och längtan

Tänk att matriella ting kan ge sån kärlek! Vårat hus börjar ta form och dagarna till inflyttning börjar bli handräknade. Jag älskar verkligen det vi gjort med huset, tapeter, brösypanel, kök och färg.. Det har verkligen lyfts från ett trångt tanthus till ett modernt, lantligt Mimmi hus. Åh vad de blir bra! Längtar tills allt är helt klart, även om de kommer ta flera år.. Tänk att vi snart ska flytta in där och förbereda oss för att bli en större familj. 
 
Magen växer också. Sakta men säkert skulle jag vilja skriva men satan vad de springer iväg. Dock inte lika fort som innan, längtar så efter pyret! Barnsängen är så gott som ihop skruvad och nu finns det kläder så de räcker ett par dagar åt lilla älsklingen. Jag vill verkligen att denna graviditet ska vara över och jag får hålla vad som nu gömmer sig där inne i min famn. Kommer du bli min prins eller prinsessa? Vem är du? Kommer du likna mig eller din pappa? Kommer du älska snutte lika mycket som vi? Livet kommer förändras så mycket och samtidigt som jag är så redo för dig är vårat liv långt ifrån redo. Så fort vi är färdigpackade och inflyttade i huset är du mer än välkommen. Men tills dess får du gärna stanna kvar och växa på dig! Vad är 2 ynka månader kvar när jag längtat i flera år <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0