svårt för nya grejer

Här ligger jag, denna vecka har träningen gått käpp rätt åt pipan, har tyvärr spenderat mer tid i soffan.. Men nästa vecka är det nya tag!! Idag trillade äntligen min nya telefon in.. Dock ligger den fortfarande i kartongen, har sån seprationsångest över att lämna bort gamla saker.. Hatar också ny elektronik, kan man inte bara få gå in i en affär, köpa mobilen där, färdigladdad och klar för anvädning? Måste jag få den i 25 miljoner olika delar, gör si gör så.......  Var är min syster när man behöver henne, det här var ju grejer hon fixade åt mig. Ja svårt och få hjälp när hon är på andra sidan jordklotet.  Får ta tag i telefonen till helgen, är det lite långt kanske? Men orkar inte fixa och pula nu..
 
Tänk att en glädjande sak kan ge så mycket ångest. Ångest på annat med... Idag skulle jag behöva få öppna mig och lätta på hjärtat, men tydligen inte.  Det här med få vänner men nära. Ja inte så nära när 2 utav dom åker till Polen och en som inte har tid. Skulle verkligen behöva fler promenad vänner.. Hojta den som är nyfiken, skulle kunna få mycket skvaller om man vill ;) höhö!
 
Fick iallafall ett skype samtal med min syster idag, inte igår vi pratade precis. Tänk att hon befinner sig så långt bort. Tiden går dock så jäkla fort vilket är tur! Men det känns som hon åkte igår..  Men skönt och se att hon trivs, då mår man bättre !
 
inställning är allt i livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0