Sommardag i skogen

Alltså ljuva sommardag. Dom ger så mycket extra energi. Denna härliga kväll har jag verkligen känt mig som en liten tös på landet.. Spenderade nämligen kvällen med Julia i stallet, så red hon ut i skogen och jag cyklade med. Knäppte lite fina kort vid sjön och solen som sken bakom. Då mår man. Där snackar vi livskvalite. Imorgon är det äntligen fredag och det gör mig ingenting att veckorna flyger förbi! Då närmare vi oss med stormsteg till semestern, längtar som en gnu! Första riktiga semestern i Svergie. Betald semester. FYFAN så gött!!
 
Nu ska jag plocka in tvätten som hängt ute, åh ljuva sommar.. Varför är du här i så kort tid?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0