Slutet på 5:2

Ja efter några månader med 5:2 har jag nu lagt av. Ett jätte bra sätt egentligen att faktiskt hålla sig någorlunda nyttig och hälsosam. Men nu under sommaren funkar det liksom inte, för mycket göttigöttgött och för mycket stress på jobbet, vill ju inte dö där pågrund av hunger. Få röra på mig mer istället, nöjd över att jag tagit mig ut på så många långrundor som jag gjort! Men några kilo smalare och lite hälsosammare blev jag ! Får forstätta i höst när jag samlat på mig dessa kilon jag gått upp och köra ett nytt race. Svårt att köra själv när mamma också kastat in handduken. Men vi kommer igen! 
 
Snart äntligen är det helg igen! Nästa vecka väntar ett spännande möte, ska bli riktigt intressant att se vad dom har att säga ! Om veckorna bara kunde snabba på lite till min semester, skulle verkligen inte vara dumt någonstans! Tänk känslan att vara ledig i 2 veckor. GÖTT !
 
XX
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0