...sleeping beauty

åh idag är äntligen dagen D här för vi ska köpa ny säng!! Ni förstår nog inte hur stort mitt dilemma har varit över den här sängen, och inte nog med det ska de bli så riktigt skönt med en NY och HEL säng. Då lyckligtvis min sida gått sönder i våran säng, ja sambon klagar ju inte eftersom han inte störs av det. Lite tråkigt att leveranstiden är på 4-6 veckor och att jag ändå efter allt slit och letande inte riktigt får den säng jag vill. Har lite svårt att bestämma mig om vi ska gå efter storlek eller utseende. Gavlen jag vill ha finns bara till 180 säng, vilket egentligen räcker, men nu när vi tittade i affären hittade vi en säng på 2,10. Fatta känslan i en så stor säng! Hade de när vi bodde på hotellet i Hollywood, fyfan, aldrig sovit så skönt i hela mitt liv innan.. Såå de är frågan, 1,80 räcker ju egentligen, meeeeeen 2,10 skulle ju vara gööött.. Får lite beslutsångest nu när det handlar om mycket pengar med, vi ska fan sova i den här sängen i mååånga år när man lägger runt 15 laxare på den.. Men man sover ju 1/3 del av sitt liv, och då ska man sova SKÖNT ! 
 
Ja där har ni dagens dilemma.. Efter sängköpet ska vi kika på hus.. ÅH vad jag längtar efter hus.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0