SHOPAHOLIC halva priset

Maj är äntligen här!! Denna månad så fyller våran lilla snuttis två hela år! ÅH vart tog tiden vägen när vi fick bära omkring på en liten liten hårig boll.. Min kusin fyller även de stora 18 och jag har en bröllopstårta på schemat för ett par vänner. Lite skapligt nervös ! Blir ju lite extra nervöst när det är nära folk man känner. Men de ska nog bli kalas! Längtar tills dagen är över bara !;) haha!
 
De senaste dagarna har flygit förbi, jag tog tag i en liten jobbig "måstegöra" igår och städade min LILLA garderob, helt otroligt så mycket bråte man kan få in på liten space, visste knappt vad som befann sig där men när man städat så hittade jag massa grejer som jag var i behov av att köpa snarast ( typiskt mig att bunkra upp) och massa nya kläder och skor. SKÄMS av att jag har så mycket nytt med prislappar och grejer som jag knappt vet om. Som jag aldrig andvänt. Och ändå handlar jag med.? Det är redan fullt i mina garderober och ändå har jag ingenting och ha på mig eller så har man samma gamla vanliga.. Hittade även en påse med nya solbrillor som jag köpte när vi åkte på semester till Turkiet jag och Henrik. HALLÅ 2 år sen? Och ouppackade påsar som jag slängt in efter vi kom hem från USA. inte riktigt okej. Men nu kan jag gå in där och känna en lättnad. haha . Det är äntligen rent och man kommer fram på golvet. Vi får väl se hur länge det håller sig..
 
Häromdagen så ringde mitt Skype här hemma, har inte skypeat sen vi var i USA, kändes riktigt knas att sitta hemma i sin egen soffa och skypea. Var ju en vanesak att ringa där i USA, men nu var det så länge sen. Hur som haver fick vi äntligen prata med min syster, se att hon var okej och hade det bra! Kändes skönt! Inte nog med det fick hon skryta lite över de hon hade schemalagt för dagen medans vi satt här hemma i Silverdalen. Nämligen sightseeing i New York City .. Inte alls avis, nej verkligen inte ! Ska bli spännande och se vad hon tyckte om det ! Idag väntar ännu ett skype, denna gången från Austin, Texas. Äntligen är hon på plats ! Kanske får vässa min egna engelska här hemma i söffa nu när Kim ska leva Amerikanst i 1 år! 
 
PUSS&KRAM ,
Hon med shoppingproblem.
Helst halva priset. Gärna 75%. haha..
 
 
 Vart tog den här lilla snuttan vägen? 2 stora år snart..Blir nästan ledsen i mammaögat <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0