Rösträtt eller Röstarätt?

Igår gjorde jag mitt val och lade en röst. Kändes både bra och dumt på samma gång. Är inte så jätte insatt i vad som är bäst att rösta på och därför kändes det liksom fel, samtidigt som det var ett jäkla tjat om att man ska rösta när man har rösträtt. Men om man inte har koll då? Röstade iallafall inte på SD, så då kan vi väl vara nöjda för den skulle iaf. 
 
Dagarna rasar i ett jäkla tempo. Hinner liksom inte med så mycket mer än jobba känns det som. Umgås med mina hjärtan. Sen är det ny dag igen. Älskar verkligen vädret just nu, så mycket energi av den där lilla gula solen. Om pappsen ändå fixat poolen hemma hade jag legat och stekt vid den just nu. Men lite tidigt än kanske. Längtar verkligen till sol och bad dagar. Lite besviken på att våra höstplaner blev lite skrotade av flera olika anlediningar.  Hade så mycket att se fram emot att resa iväg men nu får nöja mig med bara en av resorna. Får se om vi bara kör en weekend eller en vecka. Pengarna rullar liksom iväg ändå.. 2 veckor till texas är iallafall planerna!
 
Här är en liten bild från kvällen i stallet med Pullan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0