Lördagsregn

Äntligen är det lördag igen. Vi sov länge och njöt av en go frukost och en kortare regnig promenad ute och nu tar vi det bara lilla lugna. Mysig lördag !
 
I torsdags blev det ju äntligen ett sängköpe, längtar så ini tills den kommer hem och jag äntligen får piffa upp sovrummet så som jag vill ha det. En lugn oas. Ska bli så skönt att kasta ut både säng och sängmöblerna och få in nya lampor och sängbord. Nu är bara nästa dilemma att hitta de sist nämnda sådana som jag vill ha. Tur jag har ett par veckor (bara 6-7) på mig att hitta resternade för då hoppas jag verkligen att sängen kommit hem! Och då kan ni äntligen få se sängvalet som blev .. Hoppas vi gjorde rätt val bara ! 
 
Hoppas solen skiner mer hos er än den gör här! Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0