Dåligt väder och onödigt mycket kläder

Ännu en regning dag.. Vi har äntligen bockat lite garderobs städning och rensning vilket var mer än välbehövligt! Inser mest att jag längtar så mycket till en walk in closet, absolut ett krav vid husköpet på min sida . hoho. Nä men tråkigt när man har miljoner med klädesplagg och använder dom 10 längst fram.. Vet ju knappt vad jag har där inne.. Tråkigt när man safear med sköna kläder istället för snygga med.. Speciellt när man bara åker fram och tillbaka till jobbet.. Sen är det oftast softisar eller träningskläder som sviras om direkt när man kommer hem. Har så mycket onödiga kläder egentligen, mycket fina "fest"kläder... Jag som gjort slut med mina festdagar.. Åh de här med kläder alltså. 
 
På fredag ska vi kika på ett nytt hus. Undrar om det kan vara huset för oss.. Ska bli spännande och se iallafall! Längtar så ini tills vi hittar vårat hus!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0