30 maj

Dagen har bara rasslat förbi och vet inte om jag tycker att det är måndag, onsdag eller fredag. Var så sjukt mycket på jobbet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så skönt när man väl får gå hem men när man lämnar det i all stress kan man inte riktigt koppla av därifrån. Hjälper ju inte heller att jag ska dit tidigt imorgon bitti heller, men sen ÄNTLIGEN är bröllopshelgen över för min del.
 
Även om tiden bara rusar förbi vill jag så gärna att juni måndag kommer svischa förbi illa kvickt med. Har så mycket roligt planerat men ändå längtar jag till Juli. Vet ju att dagarna bara kommer springa när det är så mycket runtomkring som studenter och midsommar m.m.
 
Ikväll blir det hederlig Tacofredag. Med en film. Perfekt fredagkväll med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0