Vänner som ger sol i mörkret

Om det är någon som undrar varför mina ögon är små och jag har stora mörka ringar under ögonen idag är det inte för att jag var på Hoffmaestro på metropol igår, för det var jag inte. Utan bara för att jag gick upp 03.55 och gick och la mig till sängs igår vid 02.. Och steg upp vid 9 idag! Nu behöver ni inte undra längre.. Men varför? Jodå.. För jag tankade med energi, kärlek, glädje och lättade på mitt hjärta. Skönhetssömnen kom i kläm, men den offrar jag. Igår kom nämligen en utav mina favorit personer på denna jorden hem till oss, hennes namn är Linn, min fina Linn! Timmarna gick och hon kom ju nyss och jag har redan lämnat tillbaka henne till sin familj.. Vi ses inte ofta men när vi väl gör det går vi all in. Allt mellan himmel och jord, och så lite mat på det. Så skönt och ha en människa som man kan umgås med som bara är "min", nu är hon ju inte bara min, men en egen vän som bara jag umgås med och vi inte umgås med samma personer, skönt och byta "luft" ibland. Ibland kommer det något bra gott efter ett par år på gymnasiet och inte bara en utbildning;)
 
Nu ska jag vila upp mig rejält! Kan gå åt.. Men jag längtar redan tills hon kommer tillbaka och våldgästar oss ;) Du är sååå välkommen hjärtat. Tomt utan dig! En solstråle i dessa gråa dagar.. 
 
 
 
 Some friends are worth to keep forever, im never letting you go..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0