T.G.I.F

Äntligen FREDAG !  Som jag längtat efter fredag, kändes som fredag redan igår och så skulle man kämpa en hel dag till innan denna underbara dag kom.. Bästa dagen på hela veckan, lätt!
 
Just nu står maten i ugnen och det nya PLL avsnittet laddas och vi har laddat upp med vindruvor och mums inför fredags myset. Det lugnet som sköljer över en att gå hem från jobbet en fredag. Härliga känsla och veta att man har ett par dagars ledigt. Just sovmorgonen längtar jag mest till, inte för att jag sover länge men bara skönt och veta att man inte måste upp.. 
 
Dock är planerna andra inför imorgon, en matsäck är packad, go baguetter bredda och fruktpåsar packade. Imorgon ska jag och min andra hälft på "äventyr" . Ska bli skönt och komma iväg och göra något tillsammans en helg, och bara vara vi. Tråkiga är att så fort man lämnar kommunen bara så "kostar" det nästan. Imorgon lär ett antal tusenlappar gå åt och toppen på moset så har min bil gått sönder. 6 tusen för att laga den känns på kontot. Skönt att man har pengar sparade till dessa ovälkomnade utgifter! Men snart är det ju cab dags så då kommer väl det kännas som bortblåst.. Dock vill jag göra så mycket som kostar lite kosing nu för tiden så de rullar lätt iväg. Tråkigt nog...
 
En annan positivare grej var tandläkar besöket häromdagen, Alltså vart har denna människa varit i hela mitt liv?? Är det efter all kamp med polacker och diverse invandrare så kommer världens underbaraste tant. Denna människa. Skulle kunna gå till tandläkaren varje vecka bara hon var där. Var lite sugen på att prata tandblekning. Men denna underbara människa berömde mina fina vita tänder och var sååå glad själv att jag skötte dom så bra! Då mår man! Hon tyckte jag skulle vara glad över hur fina och vita dom var. Då får man bara inse det själv. Men aldrig gått med ett sådant leende på läpparna från tandläkaren förut. 
 
Ha en bra helg på er, får vi se om ni kan lista ut vad vi ska på för äventyr imorgon. 
KRAM
 
 
.. haha  finn ett fel.. Men här var dom fina och vita och nypolerade/ slipade.. Fina vita gaddar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0