Sons Of Anarchy hooked

Om någon undrar vad vi gör hela dagarna här hemma.. När vi inte jobbar .. Så kikar jag och sambon på "Sons of Anarchy".. Gav det en chans för längesen men fastnade inte, i helgen såg vi en hel säsong på 24 timmar.. Och har bara längtat hem idag från jobbet för att kika. Får ju dock inte titta utan sambon så får snällt vänta.. Men till SOA väntas en goo kycklingsallad med lite melon och annat mums och efter det blir det träning. Länge sen jag tog mig till gymmet nu men idag är det dags. Har slite sönder mina vader lite efter utomhus löpningen så kan inte bestämma mig för om jag ska köra crosstrainer idag eller bara köra på gymsidan. Ganska skönt med lite kondisträning, det som bränner mest på mig också för den delen.. Men vi får se ! 
 
Nu SOA dags.. Åh spännande vad som händer med Jax och allt mellan niners, mayans och i samcro. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0