Söndagsfika på berget

UNDERBARA, LJUVA söndag.. Söndagar är ju verkligen ingen favorit dag här hemma, nu ska man liksom kämpa igenom en ny vecka med jobb innan helg, och för min del innebär det jobbhelg. På lördag är det även min andra hälfts födelsedag och imorgon min systers. Så fullt upp denna vecka!
 
Men denna söndag hur som haver har jag bara njutit. Solen har visat sin bästa sida, jag har låtit mina knubbiga små ben jobbat och njutit och sugit i mig solens energi . Först en långpromme med Alex och Emil och efter det blev det en gofika med Julia uppe på berget.  Känslan när man bestiget berget och bara kan slå sig ner och njuta av utsikten och naturen.. Idag var en riktigt vårdag med då det innebar att första ormen för i år är skådad.. Massor med spindlar, kryp och lite småkryp i glaset när man drack saft.. Precis så som naturen ska vara.. Himla härlig söndag iallafall, nu är jag dock helt slut! Tar på krafterna att vara ute hela dagen..
 
Fina Silverdalen, vilken utsikt du bjuder på. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0