..run every time..

Sicken dag.. Stack direkt efter jobbet till frissan och kom inte därifrån förens efter 3 timmar. Attans att mitt hår är så kämpigt ibland. Utväxten är ett minne blott och lite nya färger i ilaggda och fräscha och fina toppar, även luggen blev en snedlugg nu. Så det känns skönt! Sol, ny frippa och vårkläder. Jag njuter!
 
Ja vädret är inget och klaga på.. Jag har kämpat mig igenom 2 arbetsdagar utav 6. 4 togo.. Längtar nästan till nästa helg. Så man får vara ledig lite..
 
För alltid är det väl något som kärvar.. Känner man att ingenting kan störa dagen finns de alltid något nytt tråkigt som dyker upp.. Trött på skit nu faktiskt. Ja.. Jag är så sjukt trött på allt härj och satanskaper.... Från allt till inget, skulle kunna skiva en hel bok om hur besviken jag är. Här ställer man upp, öppnar upp sig. Blir överkörd.. Lite till och lite till.. och så lite till. Mycket skit man får stå ut med, men vem har sagt att livet är enkelt ? Vem kan man lita på ??? Vet varken in eller ut just nu.. Skulle nog behöva låsa in mig en vecka eller två. Önskar att jag inte vore så öppen ibland, samtidigt som jag önskar att jag stog på mig mer. att ingen hade möjlighet att köra över mig, låta mig knäckas, kämpa från botten upp till en gnutta frisk luft på ytan. Varför är allt sånt hysch hysch. det är skämmigt att man har det dåligt. kämpar ibland. idag önskar jag att jag vore rik som ett troll. För det första hade jag inte sutte här, inte klagat över det jag har att klaga på, för då hade jag inte behövt och bry mig. Kämpa Mimmi Kämpa. Inget kommer gratis här i livet,
 
Hade det gjort det hade jag luggit på en solstol med en kall cola med is och citron i. En fet bränna och manikyr och pedikyr pågång. åh ...
 
positivt tänkande Mimmi, pooositivt...
 
 
ååh här har ni livet på en pinne!!!! brun som ett as, ja brunare än nu när man är blek och jävlig.. Ändå var jag blekast av oss 3 på resan.. 2 små thailändare och Jullan. Här skulle jag utan problem kunna sitta nu.. 
 
åh vad jag saknar usa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0