obsessed

alltså vet inte vad mitt problem är? Sons of Anarchy stjäl alla mina vakna timmar på dygnet och förstör mina sovrutiner och min skönhetssömn.. Är så jäkla beroende men vill bara att alla säsonger ska vara slut så jag kan få tillbaka mitt lilla liv igen och inte känna tvång över att jag MÅSTE se nästa avsnitt.. Vill bara veta vad som händer. På 1 dygn har vi tittat igenom hela säsong 3.. Illa.. Tittat heela morgonen idag och heeela kvällen igår, från 19 till 1.30.. Haha. VAFAN! Fick iallafall ta mig i kragen och slita mig från Samcro och gänget för en promenad med vovven i solen.. Njöt lite av vårsolen som stack fram, även om jag hade känt mig nöjd med livet om jag fick ligga instängd i vårt tvrum med Jax hela denna söndag..
 
Ska hur som haver straxt bege mig ner till Mammsen och Pappa och grilla och fira syster lite som fyller år snart.. Blir grillat och lite göttigöttgött.. Åt grillat i Fredags med, antar att det är nu det börjar. Grillsäsongen och allt ska grillas. Men jag klagar inte, bara det är en go grillad köttbit på min tallrik så är jag nöjd!
 
Hoppas ni hittat på mer än jag gjort denna söndag. Och har ni inte sett SOA än, börja inte! HAHA . Behåll det lilla lediga livet ni har..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0