Njutsamma helg

Vilken härlig helg. Har bjudit på både sol, mys och shopping i mängder. Ullared blev en liten dyr resa med några fynd och mycket bra och ha grejer, jag är mest nöjd över min nya lampa och parfym såklart, sambon över sin nya fiskelåda som han pillade med hela kvällen när vi kom hem. Fick med mig sista boxen med JB's nya The Key som luktar mumsmums. Lyckan över att det fanns kvar en liten låda till mig! Kapet gjorde jag inne på Scorette affären, hittade sådana snygga pjucks med höga klackar och mocka och skinn för endast 99 spänn.. Trodde jag. Kom fram till kassan och kassörskan säger att det är 30 procent. haha. 69 spänn för ett par ursnygga klackar som kostat 800 spänn. Ja då mår man! Sådana surprice fynd älskar jag, tyckte dom var billiga ändå!
 
Ullared blev en heldag och trötta och slitna gick lördagen förbi rätt så fort. 
 
Denna söndag började vi med lyxfrulle, bacon , ägg och goda smörgåsar.. Efter det tog jag och jullan en lååångpromme på nästan 1 mil i skogen. Sköna soliga söndag. Lite fågelkvitter, vattnet blänker och vi går ännu en gång igenom förra årets lyckligaste stunder ihop, Justin Bieber konserten och USA resan. Oj vad det var dom lyckligaste och härligaste dagarna. Värt varenda öre. Bieber blev ju ingen dyr historia men USA kostade endel. Glada att vi kom iväg, gjorde allt vi gjorde och att vi åkte i våra yngre dar. Inte många ungdomar som har råd att slänga ut så mycket pengar på ett par veckor. Men är det något man verkligen vill, då får man spara ! En starkare sida av mig. Snålis Mimmi !
 
Nu ska vi njuta och suga in de sista solstrålarna för idag, sedan väntar en 6 dagars arbetsvecka. Känns långt till nästa helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0