Kvällsbad och Thildy mys

Alltså dessa myskvällar med mina hjärtan är värt att slit i veckorna. Man hinner knappt ses eller spendera tid i skogen för långpromenader. Men ikväll har vi myst rejält framför Paul Walkers sista film i livet, gomat och tända ljus. Snuttan har sovit på mitt bröst och njute som inget annat.  Gav även snuttisen ett kvällsbad så efter det blir det alltid massa bus.. Bus på golvet och i soffan, jobbigt när man är nybadad och helt galen! Så nu har jag en frusen liten sork inlindad i filten bredvid mig. 
Helt otroligt att ett litet djur ger så mycket kärlek. Min fina vovve. Min älskling. Våran bäbis. Det bästa som hänt oss och ljuset i våra dagar. Vår kärlek . Mamma älskar dig Thildy ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0