Fredagsmys och lördags jobb..

ÄNTLIGEN LÖRDAG! Har nog aldrig längtat efter en lördag som denna .. Nu är min jobbhelg över och jag kan se fram emot ett par lediga helger fram tills nästa.. Man kan liksom inte njuta på samma sätt av en helg när man vet att man ska jobba.. Känns bara som en evigt lång vardagsvecka.. Ska bli såå skönt med söndag och bara mysa omkring i min pyjamas hela dagen.. Hoppas på dåligt väder som man inte får ångest över att vara inne!
 
Fredagskvällen blev ganska mys iallafall, vi grillade för första gången iår och mös framför pretty little liars. Längtar tills nästa avsnitt nu, ville bara dö så spännande var det igår!
 
Fick även glada besked om vad som ska ske nästa helg. Längtar som tusan!
 
 
Så här njöt vi av våran fredag, snutte fick ett jäätte ben som hon kämpade med i flera timmar, ljusa var tända och älsklingen hade överraskat med blommor ! Då känns allt lite lättare när man kommer hem halv 7 en fredagkväll..
Älskar mitt lilla blomarrangemang på bordet just nu, mini orkidé är ju för fina !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0