Fredagmorgon

Här har det ekat tomt, får väl skylla på jobb och S.O.A..Mitt sons begär börjar dock ge mig sig och jag bärjar få tillbaka ett litet liv..
 
Men fredag idag och jag njuter av världens största frukost tillsammans med Pretty Little Liars. De är de bästa med att jobba fredagkväll. Jag får äta gofrukost ( de andra två eftermiddagsjobbdagarna är ju 5:2 som gäller så ingen lyxfrukost här inte).. Och sitta och njuta i lugn och ro innan helgen börjar. Annars ser jag inte fram emot att jobba fredagseftermiddag så mycket idag, speciellt inte när solen redan skiner..
 
Igår ska jag väl också säga att jag tackar ännu en gång för sol.. Körde världens städrace här hemma och vädrade ut och luftade hela lägenheten. Såå skönt att vakna upp till en riktigt ren och städad lägenhet. Lika skönt när man kan ta helg i ett städat boende. Enda gången jag "gillar" att vi bor litet. Det går relativt snabbt att städa.. Dock är alla golv så slitna här att de ser knappt rent ut. Hittade även en rejält stor summa pengar inknölade under en skål, alla pengar är städpengar va ? Och jag fick en bra timpenning igår ;) haha skämt åsido.. Varken jag eller sambon visste att pengarna låg där och inte vem av oss som dom tillhörde. Dock tog jag alla , men dom ska gå till sambon. En liten överraskning som han sent ska glömma !
 
Nu ska vi ta tag i lilla livet här hemma, snart jobbdags , och om 9 timmar är det äntligen helg !!
 
Trevlig fredag på er !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0