Framtiden är här..

Effektiva Torsdag. Härliga solstrålar som ger all den energi..
 
Har precis lyckats städa denna träliga lägenhet, längtar så rackarns till hus.. Man gnor och skrubbar och skrubbar och efter man städat som en galning så ser det lika skitigt ut när man är klar.. Vill bara ha eget. Eget och att vi får vara ifred, kunna släppa ut hunden som får njuta av en stor trädgård.. Hon är så van vid yta att hon tycker knappt det är värt att kissa på baksidan längre..
 
Inte nog med att jag städat, ÄNTLIGEN står det en plåt med müsli i ugnen och nyttiga knäckebröd.. Vet inte hur länge jag sagt att jag ska göra detta, och äntligen blev det av. Man får ligga lite plus på sambo sidan idag men minus på träningssidan. Brukar ju köra hårt på torsdagar, för gym 1,5 timme och simning efteråt i 30-40 minuter.. Idag fick jag vara husfru och gå på plussidan där. Man får prioritera ibland. Dock hann jag ju med en timmes promme med bästa Alex och mysEmil innan allt kördes igång. Nöjd ändå! För tog ju en liten löprunda igår med... Alltså all energi man får uppskattas verkligen. Sitter knappt i soffan längre , vilket är PlusPlus!
 
 
 
Igår fick en gammal vän en liten dotter.. Tänk att tiden gått så fort att vi börjat bilda familjer, köpt hus och är förlovade med våra drömprinsar. Åldern springer verkligen iväg, men nu fattar man verkligen hur gamla vi börjar bli. Det är liksom inga sena nattpromenader med killgänget som gäller, inga cykelturer med hela fotbollslaget till badplatsen eller söndagsmatcher med gänget, då den nyblivna mamman alltid trillade in med cykel till planen med en glass i näven, bland dom sista in i omklädningsrummet, i sina foppa.. Nu är hon mamma.. Tänk att man hållit ihop i så många år tills nu.. Alla minnen man skapat tillsammans, alla sommarlov, helger och veckodagar.. Har vi sprungit runt ihop i lilla dalen.. Fin plats att växa upp på.. Att vi alla kunnat umgås.. Oavsett ålder. Men idag är vi vuxna människor. Undra om småkidsen här har det lika bra som vi hade ? Jag är nöjd. Nöjd över allt jag gått igenom och min uppväxt har varit alla tiders. Undra hur många som kan säga så?
Lycka till vill jag iallafall säga till den nyblivna familjen. Hoppas eran lilla tjeja kommer få det så bra som vi hade det en gång i tiden. Framtiden ligger i barnens händer.
 
 Här låg framtiden i våra händer.. Lycka och kärlek med ett fotbollslag..Bästa minnet vi kommer få från If Hebe..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0