Att få timmar att flyga...

jovars, om ni undrar vad jag har pysslat med denna onsdags kväll så är det inte mycket.. Det gäller att passa på och göra allt bestyr innan man slänger ändan på soffan för efter det har jag inte tagit mig upp. Man liksom fastnar ganska lätt och så liksom skriker hela själen efter flera "sons of anarchy" avsnitt..
 
Har liksom blivit lite lätt besatt, går gärna och lägger mig tidigare så jag hinner se flera avsnitt.. Igårkväll kände jag mig som 14 igen, när vi sov hemma hos Henriks föräldrar och titta på Andra Avenyn ett helt höstlov.. Bara låg inne i sängen och nötte avsnitt efter avsnitt dag som natt.. Man vände på dygnet totalt. Och igår blev vi två pensionärer ungdomar igen.. När sista avsnittet slutade var det så spännande att vi var tvugna att se ett till..Det är liksom svårt att bara sluta kolla, beroende nog vill man ha mer.. Klockan sent stängde vi av och det resulterade i att jag försov mig.. Dagar när man ställer klockan på 4 på morgonen ska man inte envisas med att stanna uppe sent. Jag är inte 14 längre och pensionärs tiderna passar mig bättre.. Dock får jag inte in tillräckligt med SOA avsnitt i min kalender dagligen vilket gör mig lite smått ledsen.. Men snart är det helg och då blir det SOA heeela natten lång.. Iallafall Lördag till söndag. Jag väntar ju nämligen fin besök på Fredag .
 
Undrar vem som längtar mest? 
 
Nu ska jag , sambon och samcro och gänget mysa ner oss i soffan ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0