3 dyra utgifter

Det finns 3 , egentligen 4 .. Sådana på min lista. Svåra och inte det lättaste att bestämma sig för vilka man ska välja bland alla miljoner som finns i världen.. Dessa tre är:
 
1.Mobil
2.Säng
3.Utomlandsresa
 
Hatar att byta ny elektronik, har mina grejer tills som inte alls fungerar längre. Jag och teknikvaror kommer inte överens någonstans.
 
Våran säng har gått sönder, är trött på och att ha ont i ryggen när jag vaknar och den fula malmstommen har gjort sitt. VILL HA NYTT.
 
Utomlandsresa har vi kikat på länge, det är att bestämma sig som är det svåra..
 
Det 4:e är ju egentligen en bil.. Skulle vilja om jag så kunde glida i Kardashian style.. Men när vi köper hus.. Så lyder sambons krav.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0