Make money while i sleep.

jag har så mycket att berätta att tiden inte räcker till. Dagarna flyger och jag försöker att njuta av dom få timmarna som man får över efter arbetet. Har skaffat oss ett par nya kompisar här hemma, ett par i 60+ åldern. Åh dom är så härliga! Deras granne ska sälja sitt hus och dom är verkligen super inställda på att vi ska köpa så vi kan bli grannar! Haha. Goa dom är alltså! 
 
För den som räknar gjorde jag mitt andra besök i ullared detta i år i lördags. Vad hände med en gång i månaden? haha. Var så mycket smidigare när man åkte och hälsade på syster som bodde i Halmstad/ Varberg och tog en runda förbi på hemvägen. Nu blir det dit och hem samma dag. Men man överlever. Bränner skattepengar också.. Dom går åt.. Har också fått för mig att jag ska sälja min pärla. Gör lite ont i hjärtat att jag bara haft bilen ett år. Men orkar inte lägga mer pengar på att fixa skrället så säljer den och får köpa en året runt bil. Men nöjd med min första bil! Synd att bilar inte är några spargrisar precis. Ska även sälja av lite små bröte som ligger och skräpar här hemma. Fan vad bråte man har som man inte använder. Känns som jag skulle kunna packa ihop hela lägenheten och bara vänta på ett hus.. Sorgligt nog. Vi får väl se när det rätta dyker upp ! 
 
Idag känner jag lite som Ace Wilder. Dont want to work work work i wanna make money while i sleep. Rena drömmen ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0