Längtan till ett varmt grekland.

just nu längtar jag efter varmare breddgrader.. Njuta av lugnet vid poolen, äta världens största frukostbuffé med ägg och mackor med nutella.. Njuta av värmen och att i lugn och ro läsa bra böcker.. Ta ett svalkande dopp och börja om.  Äta ute på goda restauranger på kvällarna och bara vi och mysa. Åh vad jag önskar att vi kunde boka en resa till Grekland för i sommar. Bara äta god fetaost och gott bröd med goda röror. Tyvärr räcker inte semestern till. Får se fram emot när vi bokar resan till Syster till Texas. Roligt med upplevelseresor som vi gjorde till USA men tacka gud för dessa sol och badsemestrar. GuldVÄRDA !
 
Idag gick vi på långledigt. Så skönt och kunna sova längre än till 3. Och bara gå hemma i min pyjamas hur länge jag vill. Älskar ledigt! Helgen blir lugn för våran del, har så mycket uppbokat nästa vecka och full rulle, men jag längtar, samtidigt som det känns lite stressigt! Hoppas innerligt att det blir ett hustitt i veckan som kommer. måste verkligen här ifrån, nu, känns det som. helst igår. Älskar inte våra nya alkis grannar om man säger så. Dansken var en sak, men nu. Saknar tanta!
 
Åh undra när man ska orka träna till sig den där formen igen.. måste.bara.komma.iväg.till.gymmet.först...
Vad jag ÄLSKAR dig. the love of my life <3 du är så fin älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0