Drömmen om

Midsommarfton igår spenderade vi hemma hos mina föräldrar med sillunch och lite kubb och crocket och på kvällen beercanchicken och vanlig grillat ! Så skön och lugnt dag att jag klagar inte.. Skrattade så dant när vi spelade crocket för våran lilla tös skulle också vara med och spela när vi spelade iväg bollarna så jagade hon och hade sig ! Skrattade så mycket. Åh då känner man så mycket kärlek. Lilla djur. Vad vore vårat liv utan dig?
 
Klockan börjar bli 6 här hemma och jag går fortfarande i pyjamas. Ibland får man. Skönt med rediga slappar dagar och vädret har inte heller varit på topp så då får man ligga inne när det regnar. Önskar jag hade fixat iordning med här hemma men idag tog jag en rejäl paus i livet.
 
När man man börjar bli lite rastlös undgår man ju inte att drömma om allt som komma skall. Åh vad jag önskar att vi hade ett hus. När vi letat så länge kan jag nästan ångra att vi inte köpt vissa hus vi tittat på. Även om det varit något som inte stämt med dom så hade allt varit bättre än radhusen. Åh vad jag vill ha mitt stora lantkök och stora rum. Finns bara få hus här i Silverdalen som är drömmen. Antingen minus på kontot och drömhuset eller Plus på kontot och ett Svensson hus. Tåls att tänka på.
 
 
 
 
Drömma går ju. Alla bilder är lånade från Google.
Tänk att vi tackade nej till vårat drömhus för det låg för långt bort... ångeest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0