Beachbody 2000never..

Denna sommarvärme tar livet av mig på jobbet.. jobba i 30 plusgarder inomhus utan någon som helst luft är verkligen kämpigt, gravid som icke gravid. Dagarna verkligen flyger och jag bara längtar till fredag klockan 1 och jag går hem för semester, kanske en liten för kort men ack så välbehövlig! Vet inte riktigt vart tiden tar vägen och semestern lär bara flyga förbi ! 
 
Än så länge funkar livet för oss som nu lever i min kropp riktigt bra. Det växer men inte riktigt så det ser på "riktigt" ut än tycker jag. Känner mig mest tjocktjock. Som att jag skulle behöva banta lite. MEN icke. För det är ju något helt annat som växer och inte bara fett ;) Hur som haver längtar jag så ini tills det börjar synas lite och tills vårat mirakel är här. För det är det vad de är. Ett mirakel. 
 
Påtal om tjocktjock så skulle jag verkligen vilja ta mig till gymmet och få en as fit och tight kropp. Man sinkar liksom ihop nu. Jobbar och äter och sover. Alla ligger i med träning och löpning och har verkligen beachbody redo. Meeen inte här. Här ligger fläskfia när solen steker och gömmer sig inne vid dator och tv;n med fläkten på.. Sommaren är hård nu. haha...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tränar inte heller, så då är vi två :D o jag har ingen unge i min mage ;)

2014-07-22 @ 19:35:21
URL: http://sofiestahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0