Äntligen semester känslor!

jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen i denna värme längre.. lika varmt inne som ute och fläktarna kyler knappt.... Svårt och sova och bland alla miljoner kisspauser i sömnen och lite värme på det blir nätterna ingen höjdare..
 
Igår kväll spenderade vi kvällen på Bambugården med familjen Wallerstedt/ Martinsson minus lille Emil. Kändes riktigt härligt att sitta på uteserveringen njuta av varsin Cola medans grabbarna drack Öl och prata om livet och om våra nya små liv som ska komma. Lite mat och efterrätt så var vi proppmätta och 4,5 timme senare knallade vi där ifrån. Skönt och ljummet ute och riktigt riktigt mysigt. Får vi snart göra om igen! Så riktigt roligt att vi väntar våra bäsar med 2 veckors mellanrum bara. Men att det endå kan skilja ett helt år mellan dom. Beroende på när dom vill titta ut i världen. Själv hoppas jag vi båda får i Januari ;) Man kan dela så mycket med någon som är i nästan samma stadie. Blir en helt annan grej även om det är Alexandras andra barn. Men man finns där så mycket för varandra. Det uppskattar jag verkligen. Går nog knappt en dag utan att jag frågar henne massa saker :)
 
Imorgon går jag på min första semesterdag. 10 dagar semester plus helger på det. SÅ UNDERBART! Min första riktiga betalda semester och ingen söndagsångest här inte! Känns härligt att jag ändå har 3 veckor till att ta ut plus att jag inte jobbar så länge till :) Året kommer flyga förbi! 
 
På tisdag drar vi iväg på roadtrip mannen och jag och vår skrutt. Nu menar jag vovven då! Ska bli spännande att semestra med snutte och se vad hon tycker om att vara på resande fot då vi inte har några alls bestämda resemål eller hur länge vi ska vara iväg. Ska bara bli skönt att komma bort! Sista sommaren ensamma bara jag och Henrik. Så vi måste verkligen passa på att se oss om och njuta av oss. Nästa år på semestern är det så mycket mer som ska med. Då blir det svårare att bara sticka iväg. Även att barn inte gör det omöjligt. Men lite mer bestyr är det allt. Men nu ska vi bara njuta av nätter på hotell runt om i landet.
 
 
Tänk vad fort tiden går.. Redan inne i vecka 17 med dig buse! Men som jag längtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0