Thildany bus

Äntligen helg. Efterlängtade helg! Om den bara vore 5 dagar längre än 2 snabba ynka dagar, 48 fjuttiga timmar. Varför??
 
I julklapp hur som haver fick jag ju en systemkamera av familjen, som jag pratat om systemkamera och äntligen äger jag en Nikon D3100 . Så inga mer piss bilder, utan fina bilder med fin kvalite. Skillnad. Ska bara komma på hur jag blir mästerfotograf också, och ta med den överallt. Ingen smidig lite grej man drar omkring på. Första reaktionen när jag öppnade julklappen, 3 månader för sent. HAHA. Hade varit trevligt med feta fina bilder från staterna. Men min gamla kamera fick duga gott och väl!
 
Jag nämnde ju att min lilla älskling älskar snön. Hon sprang med hoppandes med munnen öppen när första snön föll. Och nu vill hon bara ut . Åh lilla kärleken. Tänk vad djur gör! Skulle iallafall ge mig ut på en liten fotorunda. Lättare sagt än gjort när man ska fånga fina bilder utav en hoppande, springande hund. Men mysigt vare! & några bilder blev det.
 
Nu måste jag bara hitta ett bra program att redigarea bilderna i på datorn. Inte photoshop. Bryter ihop där! Så kom med förslag!
 
Nu får ni nöja er med oredigerade bilder sålänge!:)
 
 Lilla bebis så fin <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0