Söndags LOL

Här sitter jag nog och har tråkigast i världen, en söndag kväll.. När hände de ? Vet inte när jag var så rastlös sist. Tittar LOL för andra gången idag, blev så rastlös att jag just nu gör ansiktsmask och bleker tänderna. Jorå varför inte. Testar Apotekets tandblekning, vi får se om det är något att ha !:) Kan ju ta tag i min årsresumé iallafall, blir nog dock en snabbvariant. Och usa är jag ju inte heller färdig med. Dra mig baklänges vad det finns att göra nu helt plötsligt . Skönt med ledigt imorgon iallafall, älskar ledighet!
 
Slänger in en bild på mig och sambon.. Haha. Kan det vara Hultsfred08, 09? Festivalen iallafall. Vilket minne. Tänk vad åren flyger förbi.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0