Pastell i köket och skumtimmen

Hur härligt och energifyllande är det inte att börja dagen med ett hårt pass på gymmet. Idag körde vi så hårt att jag höll på att kräkas. Allt till kusinens förtjänst. Blir alltid lite hårdare när man har lilla militären ( ja, en äkta faktiskt) som trycker och pushar på att man orkar lite till. Vi körde marklyft bl.a . vilket var min första gång och 3x10 på 40 kilo satte sina spår så då vände det sig i min lilla mage. haha. Men gött nu efteråt. Skönt och kul att göra någonting nytt. Få lite mer inspration och energi.
 
Hann med ett besök förbi blombacka i Hultsfred vilket resulterade 2 nya pastellkrukor för mitt presentkort så äntligen ska jag ta tag och kasta ut det burriga i köket och in med vårfint. Ska bli skönt med ljusa fina färger. Kul med lite nytt också. När man bor i lägenhet är inte insprationen på topp och jag tänker mer att "vi ska nog inte bo här så länge till, tänk om det inte passar sen, orka lägga pengar på saker som vi kanske inte kan använda sen".. Vilket har resulterat i samma krukor i vårat kök i nästan 2 år. Så nu blev det nya. & förhoppningsvis så går dom ha i nästa boende också. När det nu blir flytt. Verkar som att det hus som kommer bli vårat aldrig kommer ut... Denna eviga väntan och längtan. Vem fan vill bo i lägenhet?
 
Ikväll blir det äntligen filmer skumtimmen för oss segisar som inte sett den än. Läst alla böcker så filmen har vi väntat länge på, och hemmagjord plankstek till det .. Hur gott? Glad att jag kan laga mat ska jag säga er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0