On my 21st wishlist

Herrejesus, iår har jag nästan krav, kanske inte krav meneftersom jag fyller 21 om cirkus 1 månad så har jag iår äntligen lite saker jag kan önska mig i present. Jag hoppas att du som läser för vidare vad jag önskar mig så man bara inte får massa "bråte" iår. Visst blev det lite dyrare saker iår, men värt. 
 
+ En Daniel Wellington klocka, blå,rosa och vit. Med silvrigt ur. Fick en cognac i läder av sambon, inlove!
 
+ Ett Thomas Sabo halsband med fint hänge. 
 
+ Just Do It Tights. 
 
+ Gymkort verkar vara välbehövligt eftersom mitt går ut straxt.
 
+ En snygg kameraväska till min Nikon D3100. Gärna vit. Helst Leopard ;)
 
+ Berlocker till mitt Thomas Sabo armband.
 
+ En Iphone 5 eller ny mobil iallafall. Min börjar ha gjort sitt. 
 
Jovars, det verkar vara årets wishlist. Återkommer väl om påfyllning behöver ske!
 
 
 
Daniel Wellington Classic Southampton Klocka
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0