Längtar till ett bekymmersfritt liv!

Istället för att åka till gymmet idag, gick jag direkt i duschen efter middagen och sen direkt i sängen. Kl 18.00. Bröt ihop en stund. Sov en stund och är nu i liv igen..

Alltså jag blir så trött på folk. Varför kan man inte göra det man ska? Ta inte på er en så stor uppgift i livet om du förvandlas till en jättebäbis så fort det kommer lite motgångar. Bli vuxen ! Det är inte meningen att jag ska göra allt åt andra i livet. DU GER MIG MAGSÅR!! Jag tror seriöst min mage är så skadad av all psykisk nersågning och all orohet jag känt i vissa lägen. Inte vad jag behöver just nu. Jag vill bara gå vidare, leva mitt liv och njuta . Du sätter käppar i mitt livshjul. Snart klarar jag nog inte mer. Det är sådan press nu på så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vart min väg ens leder, hur framtiden ser ut och hur mycket mer skit jag ska orka gå igenom. Du blir starkare säger dom. Ni tjatar hål i mitt huvud, som redan är bombat med tankar att era åsikter inte får plats. Jag vill bara att du ger mig frihet . Ger mig tillbaka mitt liv. Så jag orkar. Jag längtar tills vi går i pension. Då ska sambon och jag fly Sverige på vintern. Hur fantastiskt kommer inte det vara. 40 år kvar Mimmi ! Kämpa! Du ska hinna med mycket innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0