Januari klagomånad!

Jag hade hoppats att 2014 skulle bli ett bra och ett "inte lägga energi på skit" år men ack så fel! Januari har varit en riktig skit månad och jag är glad att den snart är slut! Jag blir så trött och irriterad och uppstressad av så mycket onödig skit att det finns inte. Jag orkar inte mer! Varför i helvete bryr jag mig? Ibland känns livet så fruktansvärt värdelöst, jag har inget viktigt jobb , inga speciella vänner som bryr sig ( okej nu kanske jag tog i men så känns det oftast! Det verkar som alla andra är så mycket viktigare än mig och jag orkar inte med att det är så mycket falskhet i en del personer ..) bara familjen och min lilla familj . Men varför sliter jag då ihjäl mig på jobbet och umgås med folk som knappt vill vara med mig ändån? Klart jag måste jobba. Och jag gillar ju mitt jobb, oftast.. Men ibland som nu känns livet lite hårdare.. Fan vad jag blir trött på all skit. Jag vill kunna bli en sån människa som bara bryr sig om sig själv  men då får man ju höra det. Det har blivit mycket klagomål i inläggen nu men jag blir bara så trött . Och utåt ska allt verka så himla fint och bra och flashigt och så mår man bara skit och är ledsen och besviken på insidan. Men efter veckor av skit klarar jag nog en vecka till innan det är februari och då hoppas jag att det blir en bättre månad! Mycket kalas och andra sysselsättningar med släkten som jag faktiskt njuter av och umgås med. Min släkt är absolut inte värst. Glad att den är stor och alla har ett hjärta av guld! Länge leve Engströms! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0