Bilolycka med pärlan

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig och denna vecka kan bara bli bättre emot hur denna måndagen började. Och eftersom jag jobbade eftermiddag for jag till jobbet runt halv 10 tiden. TACK GODE GUD att jag var ensam när jag åkte på vägen mot jobbet. Jag lyckades nämligen få sladd på bilen och for från ena sidan till den andra och fick snurr och hamnade sedan i diket med bilen. På fel sida av vägen och med bilens framdel mot  fel håll. Hade inte bilen stannat direkt i diket hade jag åkt ner för slänten och ner i vattnet som rinner nedanför. Så tur i oturen. Men herregud vad skakis och chockad man blir när något sådant händer .. I dagens läge tackar jag att jag bor i ett litet samhälle och att det inte var så mycket trafik, för då hade jag varit mos just nu. Inte suttit här hemma med inga större skador. Sen tackar jag även alla snälla som stannade och frågade hur allt var. Men Pappsen var snabbt på plats och hjälpte mig och bilen. Tänk att man varit i sin första bilolycka idag. USCH !
 
Pärlan är verkligen ingen vinterbil. Så nästa vinter får det bli en annan bil. 
 
Lilla fina pärlan. Inga större skador skedda idag förutom lite punktering och trasiga bitar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0