Årsresumé 2013

Detta året började jag med en nyopererad hand och sjukskriven.Vi bokade även biljetterna till älskade USA i januari. Blev uppsagd från jobbet och inom 24 timmar hade jag fått ett nytt jobb. Jag jobbade och slet och var med på öppningen av fiket jag jobbar på idag. Detta året har varit händelserikt samtidigt som det känns som jag mest jobbat. Jag jobbade hela sommaren, tog semester i slutet och och drog på mitt livs äventyr. Sen fortsatte jobbet och dagarna flöt på och här sitter vi i 2014 helt plötsligt!
 
Vi började året med lite rehab& sjukhusbesök, en arbetsintervju och att jag fyllde 20!
    
 
 
Dagen efter min födelsedag var det 1 år sedan min mormor dog, vi bakade lite, jag fbörjade få till det här med frisyrer och julia och jag övade på kort till dagen D vid Hollywoodskylten, Silverdalsskylten på berget fick duga!
 
April kom, vi kirrade biljetter till Justin Bieber på Globen, bakade lite och sjöng alla Bieberlåtar, håret och jag kom överrens och vi fikade och njöt utav solen som äntligen tittade fram!
   
 
23 April kom och två nötter drog till Stockholm. De galnaste 24 timmarna jag varit med om. Ett sant minne för livet. Vi hamnade längst fram.. Och i Aftonbladet och Expressen! 
 
 
Slutet av våren, jag köpte min pärla, Snutte fyllde 1 år och jag gick på bästa vännens student!
 
Sommarn kom, vi åkt till öland, njöt, jag blev sjuk och solen stekte.
    
    
 
Vi räknade ner, dagen kom, vi åkte till andra sidan atlanten , njöt , levde livet, förlovade oss och åkte hem med sorg i hjärtat men ett sant minne för livet. Hösten hade kommit och det var dags för skördefest på öland.
 
      
 
Hösten innebar, lugg och mycket bus med löv och kottar i skogen!
 
  
 
 
 Sedan kom vintern som innebar jobb, julafton och lite hemmagjord korv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0