win some lose some.

Låste bloggen för en natt. Blir så trött på all skit man får ta. Det bara knäppte i min hjärna och ilskan steg över igår och världens nästan hatinlägg kom in. Glad att ingen annan mer än jag läste och det var skönt och skriva av sig samtidigt som jag tog mitt sunda förnuft och tog bort det. Men jag blir så trött på alla påhopp för ingenting jag gjort, inga fel men ändå så GÖR JAG FEL? Jag tror jag ska ta tag i mitt sunda förnuft igen, rensa bland min "samling" och tyvärr tappa kontakten med en del, men jag orkar inte vara den enda som bryr mig. Och ändå är allt mitt fel. Jag skulle minst sagt uppskatta minst en ursäkt. Men det är väl ni för fina för? Ja då har jag tyvärr gjort mitt med er också. Endel människor förstår jag mig inte på, är vi 13 eller 21? Jag vet inte. Tycker fortfarande endel beter sig som barn. Men ni behöver inte prata om mig, vill ni inte prata med mig prata då inte om mig. Man får jätte gärna bry sig. Men visa det. Jag har defenitivt tappat en vän. Och jag gör det för mitt eget bästa. För JAG orkar INTE mer. 
 
Babyshower igår då. Efter liten kris här hemma. Var trevligt. En överraskning blev det iaf.
 
Idag kör vi 3e dagen med dietar. Alltså andra veckan med 5:2. Vi får se om det händer någonting. Skulle vara kul om det var så här lätt att verkligen gå ner i vikt. Billigt också. Lägger ju liksom inga speciella pengar på¨mat dessa dagar. Men ser verkligen fram emot imorgon och dagens middag. Man uppskattar mat jäkligt mycket när man gör detta. Sen blir det tufft i helgen, kalas och en överraskningsresa vilket säkert innebär gomat och så Kina på födelsedagen på söndag. Tänk att jag fyller 21 på söndag. Vart tog åren vägen?
 
 
 
Cause everything starts from something
But something would be nothing
Nothing if your heart didn't dream with me
Where would I be, if you didn't believe
Believe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0